Decemuladores

dilluns, 15 de novembre del 2010

Super Smash Bros. Brawl


Super Smash Bros Brawl, conegut al Japó com Dairantō Germans X Smash (大 乱闘 スマッシュブラザーズ X, es va encendre. "Super Smash Bros Brawl X"), és un joc de lluita per Wii. És el tercer partit de la sèrie Super Smash Bros, precedit de Super Smash Bros i Super Smash Bros Melee. El joc va ser dissenyat per Masahiro Sakurai, qui també va crear els últims jocs de Super Smash Bros, i desenvolupat per un equip creat especialment per a ell. El joc utilitza un motor de joc anomenat Havok que se centra principalment en la física del joc.
Després d'una data de llançament prevista del 3 de desembre de 2007 a Amèrica del Nord, totes les regions tenen les seves dates de llançament cap a enrere. Va ser programat a continuació, per al llançament el 10 de febrer de 2008 a Amèrica del Nord, i 24 de gener de 2008 per a Japó. No obstant això el 15 de gener de 2008, es va retardar després del 31 de gener de 2008 per Japó  i 9 de març de 2008 per Amèrica del Nord. Va ser llançat a Austràlia el 26 de juny de 2008 i a Europa el 27 de juny, 2008.
Després del llançament del joc al Japó, es va descobrir un error en el joc que mostra un missatge d'error cada vegada que s'inicia, encara que els jugadors són capaços de tancar-la i jugar el joc com de costum. S'ha produït un programa de substitució. El joc requereix 128 blocs de memòria interna de Wii. A més, les dades del joc no es poden copiar, així que els jugadors no són capaços de transferir les dades a un altre Wii, però els jugadors poden segueixen enviant les repeticions, les instantànies, i les etapes a mida en altres sistemes de Wii.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada